.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه از ورزش مازندران

ماندن نساجي مازندران در ليگ يك فوتبال ايران، برگزاري كلاس مربيگري استعداديابي فوتبال شهرستان ساري و ... از مهم‌ترين اخبار كوتاه مازندران است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، مدير عامل باشگاه نساجي مازندران گفت: نساجي مازندران با قدرت در ليگ دسته يك باشگاه‌هاي فوتبال باشگاه‌هاي كشور باقي مي‌ماند.
محمدعلي قنبري با اشاره به تغيير مديريت در باشگاه نساجي مازندران اظهار داشت: اين تيم در چهار بازي گذشته خود صاحب دو پيروزي، يك شكست و يك تساوي شد و در مجموع 12 امتياز ممكن و هفت امتياز را به دست آورد.
وي افزود: مدير عامل جديد باشگاه نساجي اهداف بزرگي را براي موفقيت اين تيم دارد.
مدير عامل باشگاه نساجي مازندران بيان داشت: در اين هفته بازيكنان در يك بازي زيبا و تهاجمي موفق شدند در همان نيمه كار را تمام كند و سه امتياز شيرين را كسب كنند و با انگيزه بهتري در هشتم اردبيهشت ماه به ديدار هماي تهران صف‌آرايي كنند.
قنبري از حضور پرشور تماشاگران قائمشهري در ورزشگاه شهيد وطني تجليل كرد و بيان داشت: اين نويد را به هواداران باشگاه خواهيم داد كه با قدرت بيشتري در ادامه ليگ حاضر شوند تا به نيمه نهايي جدول صعود كنند.
نساجي مازندران از 20 بازي خود صاحب 19 امتياز است و در مكان يازدهم جدول 14 تيمي قرار دارد.

* برگزاري يك دوره كلاس مربيگري استعداديابي فوتبال شهرستان ساري
دبير كميته آموزش هيئت فوتبال استان مازندران از برگزاري يك‌ دوره كلاس مربيگري فوتبال استعداديابي آقايان شهرستان ساري و حومه در استاديوم شهيد متقي ساري خبر داد.
سعيد بسطامي در گفتگو با فارس افزود: اين كلاس مربيگري درجه D توسط هيئت فوتبال شهرستان ساري و با همكاري كميته آموزش هيئت فوتبال استان مازندران برگزار شد.
وي با اشاره به اينكه اين كلاس از ابتداي ارديبهشت ماه سال جاري آغاز شد و به ‌مدت پنج روز ادامه دارد، افزود: در اين دروه آموزشي 30 مربي علاقمند شهرستان ساري و حومه حضور دارند.
به گفته بسطامي شركت‌كنندگان در اين كلاس آموزشي زير نظر اصغر محمودي مدرس فدراسيون فوتبال آخرين آموزش‌هاي لازم در اين بخش را فرا مي‌گيرند.
وي تصريح كرد: اين كلاس آموزشي مربيان به ‌عنوان نخستين دوره آموزشي مربيان در سال جاري به شمار مي‌رود و كميته آموزش هيئت فوتبال استان مازندران در نظر دارد كه از اين دوره‌هاي آموزشي براي مربيان و داوران را در سال جاري داشته باشد.

* رسيدگي به وضعيت سالن‌هاي ورزشي كلاردشت ضروري است
شوراي ورزش كلاردشت خواستار رسيدگي به وضعيت مشكلات ورزش كلاردشت و پيگيري تجهيز سالن‌ها و استقلال تربيت بدني اين بخش شدند.
در جلسه شوراي ورزشي اين بخش كه در دفتر بخشدار كلاردشت و با حضور اعضاي شوراي ورزش و تربيت بدني كلاردشت برگزار شد، تني چند از ورزشكاران به بيان مشكلات پيرامون ورزش كلاردشت پرداختند و خواستار رسيدگي به اين موضوع‌ها شدند.
عدم توجه كافي به هيئت‌ها و تيم‌هاي ورزشي، عدم بودجه كافي براي برگزاري مسابقات و يا مخارج روزمره تيم‌ها، عدم وجود سالن ورزشي استاندارد، نداشتن كفپوش مناسب، سيستم‌هاي روشنايي و گرمايي و عدم وجود سرويس‌هاي بهداشتي مناسب در سالن ورزشي و ناكافي بودن تجهيزات ورزشي از جمله مشكلات اين بخش عنوان شد.
محمد سنايي بخشدار كلاردشت چگونگي فعاليت‌هاي ورزشي و منابع مالي كميته برنامه‌ريزي براي حمايت از تيم‌هاي ورزشي را بيان كرد و گفت: تربيت بدني شهرستان هيچ گونه اعتباري براي تامين هزينه‌هاي جاري و پرسنلي تربيت بدني كلاردشت پرداخت نمي‌كند.
حجت الاسلام مصطفي محمدي امام جمعه كلاردشت نيز با تقدير از فعاليت‌هاي ورزشي و حمايت شوراي شهر و شهرداري تقاضاي پيگيري مستمر براي استقلال تربيت بدني و رفع مشكلات بودجه‌اي و تيم‌هاي ورزشي را خواستار شد.
سرپرست تربيت بدني كلاردشت گزارشي از عملكرد تيم‌هاي ورشي كلاردشت داد و گفت: تيم‌هاي فوتسال، كشتي، كاراته، كوهنوردي و اتومبيلراني كلاردشت در سطوح مختلف استاني و كشوري در ليگ‌هاي مختلف در حال فعاليت هستند و افتخارآفريني مي‌كنند.
محمدمهدي سليمانپور افزود: عدم وجود بودجه كافي و اعتبار به تربيت بدني كلاردشت مشكل عمده‌اي است كه اداره در گذران بودجه روزانه خود نيز دچار مشكلات عديده است و تربيت بدني شهرستان چالوس با توجه به وجود استعدادهاي فراوان در اين بخش پشتيباني‌هاي لازم را انجام نداده است.
وي خاطرنشان كرد: در اعزام تيم‌ها و برخي از هزينه‌هاي مربوط به تيم‌ها مي‌توان از توانايي‌هايي واحدهاي اقتصادي منطقه چون كارگاه‌هاي توليدي، شركت‌هاي فعال چون چوبكار، الباقيات و آستان قدس رضوي استفاده كرد.
كلاردشت 13 هيئت فعال ورزشي در رشته‌هاي فوتبال، كاراته، بوكس، كشتي و اتومبيلراني با حدود 2 هزار ورزشكار ساماندهي شده در دو بخش آقايان و بانوان دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.